ČESTA PITANJA
KAKO IZVRŠITI NARUDŽBU NA VAŠEM WEB SHOPU?
Narudžbu izvršite dodavanjem željenog artikla u košaricu na stranici proizvoda te klikom na link "Završi s kupnjom" u ponuđenom prozoru. Stranica će vas potom odvesti na zaključivanje kupnje gdje popunjavanjem podataka primatelja i odabirom plaćanja zaključite kupnju. Svakako prije dovršetka kupovine preporučujemo čitanje naših uvjeta kupnje. Narudžba se može izvršiti kreiranjem korisničkog računa ili popunjavanjem obrasca za narudžbu bez registracije na web shop.
KOJE SU SVE MOGUĆNOSTI PLAĆANJA NARUDŽBI?
Platiti možete na više načina:
1. Pouzećem - plaćanje pouzećem isključivo gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćate samo iznos računa budući da se dostava ne naplaćuje. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.
2. Kartično - putem CorvusPay sučelja za naplatu. Moguće je jednokratno i obročno plaćanje.
PBZ Card Visa Premium, Visa, Mastercard ®, Maestro ® i Diners jednokratno
PBZ Card Visa Premium kreditnom karticom do 6 rata
Diners kreditnom karticom do 12 rata
Visa Inspire i Maestro ® karticama Privredne banke Zagreb do 6 rata
3. Virmanski - odabirom virmanskog načina plaćanja u najkraćem mogućem roku ćete dobiti na mail sve podatke potrebne za plaćanje. Za virmanski način plaćanja narudžba se šalje tek kada su sredstva vidljiva na računu i proknjižena.
JE LI PLAĆANJE KARTICAMA SIGURNO?
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay - napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu.
KOJI JE TROŠAK DOSTAVE?
Dostava je besplatna za sve narudžbe na području RH.
JE LI MOGUĆA DOSTAVA I U INOZEMSTVO?
Trenutno, dostava u inozemstvo nije moguća.
KADA MOGU OČEKIVATI SVOJU NARUDŽBU?
Narudžbe se šalju u roku od 24 radna sata radnim danom, a nakon slanja rokovi uručenja su 48 sati za gradove zone 1, a 72 sata izvan 1 zone. Popis gradova prve zone možete naći ovdje.
MOGU LI VRATITI ILI ZAMIJENITI SVOJU NARUDŽBU?
Kupac ima pravo, ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ugovor skopljen na daljinu u roku od 14 dana od dana isporuke robe. Obrazac za jednostrani raskid ugovora se nalazi ovdje.
Trošak povrata narudžbe snosi kupac.
Rukovanje proizvodom poništava mogućnost povrata ili zamjene proizvoda. Rukovanjem/korištenjem proizvoda smatra se: za obuću- hodanje na otvorenom, za odjeću - nošenje, za torbe, novčanike i ruksake- prenošenje stvari, sunčane naočale, satovi i nakit - nošenje na tijelu.
Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 10 dana putem maila. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će odrađen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu.
Ako želite zamijeniti jedan artikal za neki drugi, najprije morate izvršiti povrat prvoga tj. izvorno naručenog, a zatim ponovno naručiti željeni artikal.
NA KOJI NAČIN MOGU KONTAKTIRATI SLUŽBU ZA KORISNIKE?
Ako imate pitanja na koja niste našli odgovor na našim stranicama, službu za korisnike možete kontaktirati putem maila info@borzagrupa.hr ili na broj +385 20 323 570 svakim radnim danom od 08-15h.
|